Nasz Zespół
TP Dział Przygotowania Inwestycji (przetargi, zapytanie ofertowe)
- Dyrektor ds. Przygotowania Inwestycji: Tomasz Ćwiertnia
- tel: +48 61 65 65 770 ( 771, 772, 773, 776, 767 )
- e-mail: tp@wuprinz.pl
TR Zespół Umów i Rozliczeń
- Dyrektor Techniczny: Paweł Dardzikowski
- tel: tel: +48 61 65 65 764 ( 765, 791 )
- e-mail: tr@wuprinz.pl
DFK Dział Finansowo - Księgowy
- Główny Księgowy: Beata Ożańska
- tel: +48 61 65 65 786 (782, 783)
- e-mail: dfk@wuprinz.pl
DZ Dział Zatrudnienia i Płac
- Kierownik działu Zatrudnienia i Płac: Małgorzata Lempe
- tel: +48 61 65 65 780
- e-mail: dz@wuprinz.pl
BHP Samodzielne stanowisko ds. BHP
- Bartosz Kmiecik
- tel: +48 61 65 65 785
- e-mail: b.kmiecik@wuprinz.pl
TRH Zespół Handlowy (zakupy)
- Kierownik Zespołu Handlowego: Michał Frątczak
- tel: +48 61 65 65 792 (766)
- e-mail: trh@wuprinz.pl
ZST Zakład Sprzętu i Transportu
- Kierownik Zakładu Sprzętu i Transportu: Przemysław Stodolny
- tel: +48 504 211 517
- e-mail: zst@wuprinz.pl
ZKI Zakład Konstrukcyjno-Instalacyjny
- Kierownik Zespołu Budów: Mikołaj Rosiejak
- tel: +48 509 904 752
- e-mail: zki@wuprinz.pl
IOD Inspektor Ochrony Danych
ZARZĄD SPÓŁKI:
Prezes Zarządu: Sławomir Raniszewski
Wiceprezes Zarządu: Krzysztof Kotecki
KRS 0000295071
NIP: 7810047876
REGON: 630124183
Zarząd – siedziba główna:
ul. Straży Ludowej 35
60 – 465 Poznań
sekretariat:
Zakład Sprzętu i Transportu:
ul. Wiktora Jankowskiego 14
61 – 248 Poznań
sekretariat:
Zakład Konstrukcyjno-Instalacyjny:
ul. Wiktora Jankowskiego 14
61 – 248 Poznań
kierownik zespołu budów:
Zarząd - siedziba główna:
Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane przez WUPRINŻ S.A. w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z klientami, kontrahentami, innymi osobami, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń – przez rok od wpływu korespondencji, chyba że wiadomości zawierają treść istotną dla dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, wówczas wybrane wiadomości będziemy przechowywać do 3 lat. Zawarcie w wiadomości zapytania o informacje handlowe stanowi zgodę na otrzymanie żądanych informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przez nadawcę adres e-mail. Wyrażoną zgodę można cofnąć w każdym momencie, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują wszystkie prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do sprzeciwu, usunięcia, dostępu do danych, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania. Pełna klauzula informacyjna jest dostępna TUTAJ