Polityka jakości

2003 r. - Spółka uzyskała Certyfikat zgodności Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001
 

Zasadniczym elementem ogólnej strategii WUPRINŻ Spółka Akcyjna jest Polityka jakości, ponieważ istotnym warunkiem sukcesu jest jakość świadczonych usług oraz produkowanych wyrobów.

Wprowadzenie w życie polityki jakości realizowane jest poprzez wdrożony System Jakości, który spełnia wymagania normy ISO 9001. System Jakości podlega ciągłemu i systematycznemu doskonaleniu przez prowadzenie przeglądów, działań korygujących i zapobiegawczych oraz innych działań technicznych, a także organizacyjnych.

Głównym celem działalności przedsiębiorstwa jest zaspokajanie potrzeb wszystkich, nawet najbardziej wymagających klientów. Cel ten realizowany jest poprzez sprzedaż wyrobów konkurencyjnych na rynku oraz spełniających oczekiwania klientów. Miarą sukcesu firmy jest zadowolenie i satysfakcja klienta, które osiągnąć można jedynie dzięki nieustannemu podnoszeniu kwalifikacji załogi, a także budowaniu dobrych relacji z klientem. Terminowa realizacja umów, rzetelna obsługa i wysoka jakość świadczonych usług to tylko niektóre elementy strategii firmy, które budują zaufanie klientów.


„Chcemy, aby nasz znak kojarzył się z solidnością, terminowością oraz wysoką jakością naszych wyrobów i usług”.

POLITYKA  JAKOŚCI
 

Ostatnie realizacje